DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Mar 25, 2011

.PINDAH. =').

Assalamualaikum. harap semua hari ni baik2 sahaja! ;)

ESOK. tarikh keramat untuk budak-budak awam. after 2 year and 2 month kita sama hadapi hidup berliku-pahit manis kita kat lumayan. akhirnya, kita pindah jua. 

pindah ke tempat yang baru, LUMAYAN BARU =) lepas ni, facebook pon akan dapat satu lagi group, group budak2 LUMAYAN BARU, n takada lagi group kontroversi ever-group budak-budak lumayan dan c4. heheh..lumayan baru akan menggantikan lumayan lama yang ini, tempat kami membesar ...





em. bye bye lumayan ;( sobsobsob.. :'(

hemmm..teringat lagi dulu2, masa awal2 duduk dalam masuk. time asasi. duduk kat blok yang dah pon jadi arwah-blok pulau. seronok sangat kot kalau teringat balik. duduk dalam dorm. 23 girlsss dalam satu bilik yang macam2 ragam ;') 

pergi function roti canai sama kat mapley kolam, 
pegi tersang homestay sama2. 
memekak time cuti sama2,
kena marah ngan senior komision sebab memekak takkira masa sama2,
bukak posa masak dalam rice cooker n makan ramai2 sama. 

joging petang2 sama2
menari lagu ntahapaapa sam2
main petang2 sama2.
jalaan2 makan tido mandi pon sama2!
uwaa. teringat ok! ;( macam2 pe-el orang. huhuuu tapi tuu la yang banyak tambah asam garam dalam 23 orang kami. + SORANG, yana ;) ;) 


KAMI! =)


b4 ke tersang!tersang! 1001 memory, kami saja tahu! ;P

bes kot~ hikhik. dah puas merasa dok kat kem, pindah pulak masuk lumayan tercinta ni. pon banyak kenangan. aku rasa, ramai student awam UPNM "membesar" kat sini. yelah. dah dua tahun 2 bulan kot. 

Alhamdulillah.semua semakin matang, aku pulak, bersyukur sangat2 dapat housemate yang bes + layan macam dorang2 ni ;)



 bebeh2 saya... daf naz n marissa ;)

 mira ekin nabila juga! ika? hehe ikan ex jiran aku ;)


kaknani pon! :) plus dua ahli lama rumah kami. didi n tini in memory hehe ;) seronok.. dorang sangat supportive. tulang belakang aku sepanjang duduk kat lumayan ni ok;)
  
ESOK! tarikh keramat itu datang. kitorang akan ramai2 pulak pindah ke blok lembah itu. adeh. macam cerita dah aku dengar ni. xtahulah. bes + cuak n pasrah gila ok. *ayat budak penakot.;P 

hm. barang pon otw nak habis di pack. banyak gila barang ok. xtahula nak campak mana besok. adeh. kalau dah namanya perempuan, memang banyak barang, bukan apa, perempuan, semua barang, rasa ada nilai estetika + sentimental values dia,semua benda rasa nak simpan, n sayang nak buang ok.

try tanya tengok, bapa ramai yang, kalau ada mak/ ayah/ kakak/ boifren / adik angkat bagi hadiah, dia simpan wrapper @kotak @beg plastik kedai@pembalut coklatt yang dah makan? hehe.haa mesti ada yang simpan + kumpul kan. itulah perempuan. banyak kasih sayang! ;)


back to topics. PINDAH.bagi aku. aku layan je pindah2 ni..banyak sebanya yang baik dari buruknya pindah masuk dalam ni..yang baik2nya,insyallah, kelas senang, dekat, banyak program boleh buat, n yang paling penting selamat :)

apa-apa pon. aku pegang satu benda ni...

everything happen with a reason, accept it with sincere, n everythings will going fine then ;)

oklah. tata. take care!

2 comments:

Anonymous said...

rindukn 23 dulu2 tue...skrg sme dh len...cme yg tau je memahami...so sad...sme berubah dlm sekelip mata..

Anonymous said...

all the best, dah mcm nomad pulak.. ;)