DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Dec 20, 2011

.KASIH SAYANG.


Weekend yang penuh hikmah, bahagia dan kasih sayang. Alhamdulillah..

Jumaat 16/12/2011

diberi kesempatan menziarahi sahabat yang baru kehilangan ibunda tersayang petang khamis 15/12/2011 di taiping, bersama sahabat kami di pengebumian ibunya, buat kali pertama berkesempatan mendengar bacaan talkin,  macam-macam perasaan masa tu..Innalillahiwainnalillahirojiun.. harap aku dapat ambil iktibar diatas semua yang dah jadi, dan semoga sahabat kami terus tabah dengan ujian Allah keatas mereka sekeluarga.

Sempat juga berada di rumah bersama keluarga tersayang, buat kali pertama anis dan fad sampai rumah aku, salwa kali kedua. Sempatla bawak kawan2 and adik2 jalan2 pusing taiping makan2, Bagi dorang merasa makan laksa buyong, yong tau fu taiping :) 

Sabtu 17/12/2011

Lepas subuh, bergegas balik kl.. sampai kl dalam 11 pagi, macam orang gila drive pagi2, sejam je taiping-tapah,heh. tapah kl anis bawak sebab terlalu mengantukkk.. petang sempatla keluar jap g tesco cheras ngan cik abg beli barang2 untuk dinner, makan2 ;)

Petang, pukul 6 lebih, bertolak ke GRAVY BABY MUSIC CAFE, SHAH ALAM untuk Malam TAUTAN KASIH bagi menghargai wanita-wanita yang setia berkerja bersama masa Karnival Wanita 1UPNM 2011 bulan 9 hari tu.. seronok sangatlah! makan,perasmian KELAB SISWI 1UPNM, game n enjoy, let the pictures bring the hepiness! ;)
baru sampai :)
listening to my speech kot, hahah :P
makan time!
perasmian kelab siswi 1UPNM! big suprise, kek yg amat sedap! :) 

adikberadik DRM :P
my dear tulang belakang <3


acap and budubudi :) hanya mereka lelaki :P
balik time! :P 


Ahad 18/12/2011

pagi-pagi, settlekan siri terakhir SMART-REC Outdoor Programme ke SKYTREX Extreme Challenge. then, keluar dengan incik n ibunda tersayang kat WANGSA WALK. Lama tak jalan2 ngan mama. Selalu sangat weekend busy. BEST! Bila la pulak dapat jalan2 main bowling macam tu lagi.em miss my mom already lah:(


* mendoakan segalanya terus kekal, dan hubungan bertambah baik, dipermudahkan segala urusan-urusan kami, insyallah! (^.^)

2 comments:

Unknown said...

All da best.. ~~

nesa said...

untugn la die ade cik abang,