DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Aug 2, 2012

Ahli Keluarga Baru =)



Alhamdulilah, kami dapat adik baru, MUHAMAD MUSTAQIM BIN ABDUL HAMED :) 
  • Lahir 24 Julai 2012, 4 Ramadhan 1433
  • Baby boy yang ditunggu2, sebab kami hanya ada seorang boy saja, muhammad syaifuddin, tu pun dah 18 tahun :)
  • Rezeki ramadhan, alhamdulillah~
  • Sebenarnya dijangka lahir 3 Ogos 2012, tapi terawal, baby tak sabar nak tengok dunia, hoho
  • Cucu ke 45 keluarga besar Hajah Faridah & Arwah Abdul Kadir bin Mahmud, ramai kan :D
  • Ahli keluarga Abdul Hamed dah berkembang, meriahnyaa raya tahun ni! 

Mustaqim & adik Batrisyia comel


Maksud nama adik :)
Alhamdulillah, semoga kelahiran adik ni, dapat memberikan lebih seri kepada keluarga kami, semoga Mustaqim dapat jadi anak yang soleh, hambaAllah yang berguna pada keluarga, agama, dan bangsa, insyallah! 

Love, kak pika 

1 comment:

nurul cHempaka said...

congratssss!!!:) bulan ramdhan pulak tu!

There was an error in this gadget