DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Nov 30, 2009

SALAM & HAPPY BORNDAY?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
    1st post for the 1st blogger site..=) sebelum ni sebenarnya dah pernah ada blog,tapi blog tu dah deactived sendiri sebab dah terlalu lama dibiarkan usang x bertuan,huhu.. Disebabkan selalu sgt baca blog orang lain, dan kadang2 frustrated xboleh baca blog org lain sebab kena log in dulu baru boleh baca, aku pun decide nak buat blog ni.. Ditambah pulak dengan cuti semester yang x ada aktiviti yang di buat, menguatkan lagi rasa nak ber'bloging'..=)


    Hari ni, genaplah usia adik lelaki ku, orang nye ada kat atas ni haa..satu-satunya lelaki dalam barisan adik beradik ku, mencecah 15 tahun.. MOHAMMAD SYAIFULDDIN ABDUL HAMED..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO EPUL..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
SELAMAT HARI LAHIR adikku...

Semoga sentiasa diberkati dan berjaya dalam hidup=D


gamba ni time adik aku ni kecik2..dulu comel, sekarang, no comment!haha..

    Macam-macam benda dah adik aku sorang ni buat, biasalah anak lelaki sorang, manja sikit ngan mama aku..Nakal die boleh tahan, xcakap banyak, suka menyakat..Tapi aku faham, setiap orang mesti ada sejarah hidup yang tersendiri, xkira yang baik atau x, dia tetap adik aku..Aku hanya leh doa yang terbaik untuk die, utk jadi lelaki yang lebih matang, soleh dan insyaallah sempurna..But nobody is perfect,rite? then, at least we try to do the best for ourself..

    Aku ni pun da abis semester 1, ada lagi 7 semester, huh, lame2.. lambat lagi nak keja, nak ada keta sendiri, umah sendiri,kehidupan sendiri,. seriously, sgt xsaba nak abiskan degree and nak jadi dewasa (xcukup besa ke skarang=P)hahaha hopefully, xada aral melintang dan aku boleh habiskan ijazah aku dengan baik..
Pray for me k.. hmm, thinking bout the place to celebrate his birthday! ke mana ya.. kla.. may god bless u... keep giving me an inspiration ya..
assalamualaikum..



  

No comments: