DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Dec 7, 2009

..bebeh2 yang besh=))..


Hari ini dengan mood yang gumbira, aku nk story sikit pasal housemate2 aku yang memang tingtong + bes macam aku jugak..hehh.. kitorg ni dok kat rumah yang sama (ofcozla dah housemate, huh!) kat A-9-03,kolej lumayan tercinta..=) lokasi rumah xpayahla cite lebih2 kang korg g serbu pulak kann =))

Stat dengan yang paling tua, bebeh pertama(yang memperkenalkan ayat bebeh2, siap jadikan lagu umbrella versi bebeh lagi=P) Marisza zirkonoS.hehhh.. walaupon kitorg x satu kos, aku salu masak cekodok same2,blaja same2, trutama calculus yang memang memerlukan pemahaman y mantap =) ni la cik marissa adlena kite..


gamba ni time kitorg nak kua berjemaah g mid pas abis je paper final kitorg.. then nex, kakak kitorg yang lagi satu(eh, aku bukan tua bulan dari ko ke?hehh) kak eqin kite y sgt suke bernyanyi2 riang n berdebat=)) die ni pandai org nye.. org johor, single lagi(aku tolong promote ni, hahahha) ni die, cik asyiqin kite..



hehh.. gaya x?? =) nex is roomate aku, nabiela latif. walaupun die ni jarang tdo ada kat uma, coz die g umah kawan die(senang die nak blaja coz die x satu kos ngn aku) tapi hubungan ktorg still ok, ni gamba die time kitorg braye same2 kat u ritu..

yang ujung skali tudung itam tula die.. comel x? hehhhe.. haa ni lagi sorg adik aku, nazura.. rajin budak ni.. salu tolong kemas2 umah, basuh pinggan, kalo xda la budak ni, alamat sepah2 la umah ktorg ni=) single jugak ni, hehe(tolong pomote, komisen kite kire len eh nanti=))


hehe comel gak dik aku sorg ni.. n last but least, budak y kecik xcukup umur,(gurau=) ) dafiqah meor rayman, ngeh3.. budak selangor ni.. not available dah...dah berdua sekarang, huhu, mostly gamba2 ni, milik die ni la, aku copy je.. gamba y di amik guna kamera yang akan buat ktorg jadi cantek =D THANX DAFFY'S CAMERA=) huhu dafiqah aka dove duffy..


huh, da bis da.. 5 orang je..+ sorang lagi aku, cukupla 6 orang =) seronok tinggal kat uma tu.. even baru lagi ngan nabila, daf n naz (before ni didi aqilah and tini yang sama besh je ngan diorang ni) rase macam dah kenal lame je.. coz kitorang memang rapat.. macam2 cita la kat umah tu..bes mase diorg sambut bufday aku (y mase tu aku tgh sedih, xda sorang pon family members aku yang igt bufday aku, syg aku pon wish lambat,uwaaaa,SOB3x) makan kfc tu.. besh=))then g sambut bufday naz kat kfc jugak(dah kfc je paling dekat,hampeh punya btr, huh) ni gamba kitorg time last event kat kolej u  n gamba kua jalan2 sesama g mid=)





 

besh2 x gamba ktorg??hehhh... back to my story...yang paling adventure mase last2 day sem ni, bergelap gulita kitorg dok lam rumah tu, tapi kitorg lek je(yeke? hehh) then mase air xda dekat seminggu lebih tu, macam2 benda jadi, lagi sekali kitorg rilek (heehhhh) konklusi, kitorg mmg tabah n steady je walaupon ape benda jadi kat kitorang, peace!=D  the last for da last,syg korg, bebeh2!!

p/s: TOLONG JANGAN TERHARU!terasa windu plak tbe2, sbb tu upload pics nih=D

No comments: