DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Dec 7, 2009

... memang patot pon..

kelmarin aku baru taw result sem 1 tahun 1 aku, hadoi, mula2 ase ilex je, then tbe2 je sedih, sebab xleh maintainkan result macam mase asasi dulu, huh, sedih plak ase, hehe.. tapi aku xbleh nak salahkan sape2, result ni pun sebenarnya lua jangkaan, aku igt lagi teruk dari ni,=).. alhamdulillah..


Sem ni, aku mmg banyak sgt main, banyak main game, game ZOMBIE!plant vs zombie,hadoi, apesalla game tu best sgt?? budak2 umah aku pon tau betapa aku suka betul kat game, ni, main skali ngan feeling2 skali, abes sume trophy, level2 yang ganas2 telah aku sapu, hahaha, padahnya, ni la, sem result aku y hancussss!
uwaaaaa.. malu nye.. malu kat my lalink y result nya sgt mantap sem ni, congrats dear! ayg janji, ill do better next tmie, k =))


No comments: