DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Dec 5, 2009

KASIH + SAYANG


Dua hari lepas, ada krisis dengan adik kat umah mama ='( malam tu jugak aku balik kl.. sdih sangat kalau ingat balik.. memang xnak benda tu jadi.. tapi.. entahla, serabut2.. memang x baik kalau nak salah kan takdir, tapi napela benda ni jadi kat hidup aku, keluarga aku, hmm.. life must go on alia, everything happen, it must be a reason there.. mungkin da memang xada jodoh diorang, kalau xjadi benda tu, mungkin kehidupan aku x macam ni, ntah jadi apela aku agaknya. ntah masuk u ke x.. ntah bahagia macam sekarang ke x..


Apa pun sekarang, aku kena POSITIVE, aku bersyukur, sebab still ada family di samping aku, yang salu support aku, walaupun kadang2 kita xboleh lari dari masalah macam yang jadi baru2 ni.. hmm...nasib baik la ada kakak yang memahami and bf yang saba je melayan karenah aku ni.. thanx kak.. thanks yang.. sayang korang =)

 ni la akak aku,Alia Syaheera Abdul Hamed , belaja lagi, student USM, sekarang dia tengah praktikal, sangat baek orangnya,sweet je, acecehh, promote kakak pulak aku ni, hahaha



Dalam blog ni, xda lagi aku masukkan gamba bf aku, merajuk pulak die karang huhuhu, actually memang ada niat nak letak dah, tapi ada pulak halangan tme nak masukkan hari tu.. Nama dia, Mohd Omar Ibrahim Bin Zainul Azmi, huh, panjangnya nama u ni sayang, huhuhu so ni lah die..


ni gamba masa last date kat lua, dia tengah makan2 dengan banyaknya, gemuk + muncet =P sori ye!


ni pulak gambar first kitorang tangkap sama2.. masa ni ada program homestay kat Felda Tersang yang kitorang join,yang banyak bagi kenangan indah untuk student2 Asasi intake 08' time tu.. [untuk kita indah ke yang?=( ] dah setahun lebih dah kita kenal, hope this will be happy ever after, insyallah.. hmm, enough with this, so ya soon!


No comments: