DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Feb 3, 2010

MAHU PERGI LAGI!

sabtu hari tu join conference..
best sgt, a lot of thing leh blaja,
ramai gak yang g sana,
about 32 ipta/ipts yang join.
seronok!

teruja leh dengar DATIN PADUKA SYARIFAH MAZLINA nye speech + slot!
she's great+superb+ my idol!
the 1st women/asian/ malaysian/ muslim
yang leh travel to both pole, north n siuth pole..
she's full of inspiration!
akan aku cuba organise satu program beliau kat upnm!
insyallah..=)



tu je lah..=)
malasnye nak taip, dahlah esok saya nak mengundi, undi sape ek??
undi adalah rahsia!huhu,
yang lawaknya, kecoh tadi diorang igt saya yang bertanding, coz..
mereka terkompiusALIA SYAFIQAH si humble + pemalu ini dengan ALIA ATIKA!
hahahahahaktuih :)


kalaulah saya masuk, agak2, macam boleh menang je, guna jelah kabel suami saya
hahahahah=P


tahun depanlah saya cube, mungkin boleh tambah lagi penglamoran yang ada..weee~~
(serius ni mmg ada nada perassaan!heehe.. layan jelah saya k!)

saya mahu tidor....zZzzzzzzzZZZZzZzzz..k nunyte!

No comments:

There was an error in this gadget