DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

May 17, 2010

.im so sorry sir :( .

salam n petang :(

erm..erm... aduh. sedih sangat tadi.. kisahnya bermula dari mesej kawan kecintaaan aku norita@ in..

norita: alia, static ko dapat b.

alia: uh ye eh, tq!:) ko dapat bape?

then, bla bla bla bla.kami pon terus sembag2 lagi..sebenarnya aku seronok, xexpect dapat b, ngat dah terok gilos da, coz final exam kitorg sangat susah!erm..erm.. tba2 aku terdetik nak meset sir aku,aku pon dengan riang gembira nya menghantar mesej pada sir kesayangan aku tu..

alia: Salam sir, saya dah tau result saya, thanks sir ajar kami, sorila saya xperform,saya dah cuba yang terbaik, tapi mungkin usaha blom cukop baik:) tq sir..

then korang tau apa sir aku reply?

sir: upset me too.. work harder next time.. salam..

aduh,tu je sir reply... sedihnya yang menggunung.. hurmm.. aku sebenarnya bukan xnak perform.. aku dah try, tapi aku xtau napa aku xbleh gak jawab.tgah2 aku mesej t, aku mesej2 la in, and aku baru tahu, yang kelas aku sorang je A.. aduh, lagi la menambahkan kesedihan aku.. rasa bersalah yang menggunung... then aku pon reply..

alia: insyaallah, sori sgt sir, sy pon xtahu napa saya blur sangat hari tu.. maaafkan kami sir, next time kami buat dengan lebih baik, salam..

then sir xreply pon..hurmm... ni pengajaran buat aku, dan kawan2.. maafkan kami sir Lt Kol Noorazman.. U are the great lecturer for us.. sangat baik, sporting, ajar sangat faham..tapi kitorang yang salah sebab x perform... ya allah.. rasa bersalah sangat.. hurm.... may allah bless my lecturer ever.. :'(

3 comments:

lel said...

mesti ada hikmah
:)

Anonymous said...

xpe lew..
usaha2 dah..
insyaALLAH nnti lebeyh baek okeyh!

alya said...

kaklaila: thanks akak:)betul2..

jantan keparat: uish takot nak taip name u, huhhu.. erm, hope so.. thanks k!