DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Aug 30, 2010

.BULAN OGOS, BULAN CINTA :).

salam n malam :)

entry ni dipost setelah 2minit mengepost entry sebelumnya!hahah dah lama sangat xupdate, tbe2 hari ni nak post entry sebanyaknya(walaupon xsedar diri banyak gile lagi keje terbengkalai tu haaaa!)ehehee


malam ni 30 ogos 2010. jap lagi. 0000, bermulala bufday my mum yang ke 44! :) n jugak, bufday my lovely country Malaysia yg ke 53! :) my wish! :


"selamat hari lahir buat ibunda tercinta, samsiah binti sonan,
thanks for everything.. thanks tuk segalanya,
melahirkan, membesarkan pka.. pka sayang mama! :)"



actually, bulan 8 ni, ada bufday2 orang2 yang dekat sangat ngan aku, tengok ni:



  • 8 ogos:bufday chak@hazirah, jiran depan umah ni haa :)
  • 10 ogos :bufday kawan baik aku, fiza (smanh)
  • 12 ogos :ehem2, aku laaa + twin aku, mona azwana..
  • 22 ogos :bufday ibunda aku, Pn Noraziana Hidayah :)
  • 26 ogos: bufday nenek aku tersayang :)
  • 31 ogos : bufday mama, Pn Samsiah Sonan :)
hukhuk, ramai x. ni xmasuk yang aku lupa lagi ni, haha :) tadi aku dok pk2 apa hadiah aku nak bg kat mama aku ni, tbe2 baru aku pasan, 3 lapisan.nenek aku, dua2 mak aku n aku, lahir bulan 8, huhu.. besnya! t nak cita kat anak aku la.. buat2 pulak anak aku lahir bulan 8 jugak an, waaa, 4 lapisan kot bulan 8. hikhik. aishhh gatainya dah pikiaq pasai kawen ni, hahahah :P


dahla. nak sambung wat malaysian studies, KESAN KONTRAK SOSIAL TERHADAP HUBUNGAN KAUM DI MALAYSIA, ada idea??eh, rajin2 t, suggest2la nk bagi hadiah ape kat mama aku tau! hehe. tata! takecare!

2 comments:

enyheartsdiamond said...

happy merdeka!

Berudu Tigarasa said...

satu agy yang,anniversary aq.hehe ;)
31 hb 8,jeng3..