DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Aug 6, 2010

. setelah sekian lama . ( :

salam 
:)
lama gila xonline :) seronok kejap leh online ni, hikhik. actually online ni pon nak cari isi tuk oral presentation isnin ni, uwaa, cuak la plak, tajuk dapat dah gaya habis dah, heh, tajuk yang aku dapat


"how to improve the tourism in malaysia?"


haa.. gaya x? heh. adeh. pening pale pikior. banyak sangat kot isi, sampai pening mana satu yang paling relevan. huhu.. sape2 yang rasa baik hati, bermurah hati nak sediakan text oral aku pon ok gak an. :P pape pon, pray for my best ye kawan2 :)




sebelom aku merepek mengarut  menaip lagi panjang, setelah sekian lama xlepas gian nak menaip kat blog kecintaan ni, takziah aku ucapkan kepada keluarga senior aku, kak fina, yang baru lepas kehilangan ayahanda beliau. alfatihah...hurm...aku sebenarnya baru lepas jumpa kak fina ni masa on my way turun g rokol tadi. jumpa dalam lif. nampak sayu je muka beliau.. sedih.. tadi pulak dengar kata beliau kena ragut baru2 ni.. kesiannya.. hurm..




kak fina... hari tu kak fina ada cakap kan kak fina penah baca blog saya.. kalau kak fina baca entry ni.. saya nak kak fina tahu, kami kawan2 kak fina turrt sedih ngan apa yang dah jadi.. harap sangat kak fina tabah.. bukan senang kan nak hadapi hidup tanpa ayah.. harap kak fina teruskan hidup dengan lebih baik, kalau kak fina ada masalah, just cerita saya pun xpe.. saya sudi dengar... :) 




erm. sedih la pulak tibe2. tingat kat family tercinta kat taiping tu.. uwaaaa... serius xtipu. dah bape hari ni asyik homesickkkksss yang melampau2.. hurm... lamanya rasa xbalik umah.. nak balik je, kena join PALAPES every weekend, 6 minggu berturut sampai raya, uwaaaaa.. sedih ok! rasa2 nya ayah aku pon pasan aku homesick, hari2 kot aku kol umah. rindu sangat2 kot kat adik2 aku tu.. hurm..... xpela.. demi PALAPES tercinta, aku layaaannn jela.. heheh.. (ikhlas nih! :)




hari-hari aku sem II ni setakat ni ok. tapi biasalah, semakin hari belajar makin susah, sebab makin belajar makin banyak benda yang kita xtahu kan..sekarang aku kena hadap subject2 yang makin tough, OPERATION RESEARCH + MECHANICS OF MATERIAL antara subject yang aku rasa aku kena study lebih sikit.. aku rasa aku boleh kot.. sem ni pon, aku dah xbape nak aktif macam b4 ni.. dah makin slow, coz aku dah malas da.. ngat nak tumpu study n PALAPES je.. insyallah, aku nak wat better sem ni, nak jaga balik pointer babe. cuak kot,hehe...




uik. aku tengok2 balik, banyak plak aku menaip. adeh, hajat dihati nak taip pendek2 saje.. hehe.. b4 aku habiskan entry ni. aku nk share satu blog baru aku discover tadi, incikhati aku yang beriya2 suruh aku baca tadi. serius, sedihhhhhh kot! :'( http://missbyah.blogspot.com/2010/08/warkah-buatmu-zulkhairil-azmi-bin-md.html#comments




kla,take care, have a better today n tomorow kawan2! tata :)

No comments: