DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Feb 22, 2011

.TANGGUNGJAWAB.

Salam inspirasi.
:)

alhamdulilah.. setelah seminggu berhadapan dengan 3test (Hydrology, Drawing n Structure) n minggu Pilihanraya Kampus UPNM yang agak sibuk. semuanya baik saja, thanks ALLAH..:)


Semalam keputusan rasmi dah dikeluarkan, setelah aku menghadapi hari2 yang cukup mendebarkan, risau, takut, untuk tahu camana penerimaan orang-orang, at last, semuanya terjawab, alhamdulilah, aku salah seorang sidang MPP UPNM 2011..terima kasih diatas segala sokongan dan undian semua!:)

orang kuat / tulang belakang ku.. 
  • ayahanda n ibunda2 tersayang,thaannnkks ayahh banyank bagi semangat! kakak ku tercintapon banyak sangat support! thanks kak!
  • Incik terbaik,  yang setia menunggu kiraan undian n banyak tolong edarkan flyers(tq :)
  • housemate2 terbesttt( nabila mira ekin kaknani marisa) yang banyak support aku...muaxmuax!
  • bff ika n chak n anis n ewa.. teman2 se mpp, norita, zela kak mis tom n lain2 :).. kawan2 kelas, baby nisa not fad mun!
  • MPP lama n paling banyak membantu,abg ku kiren , adi n tuan mat! thanks for the support! tolong fotostat flyers!:)
  • urusetia2 pilihanraya.. cik shah, kak fina abg khai n semua, tq!!
  • acap n bun, jentera c4! :)
  • n semua student2 UPNM yang memeriahkan lagi PRK UPNM 2011 :)
ramai betul nak wish thank you ni.. hehe... kepada sesiapa yang tak dihighlight nama, minta maaf sangat2, maybe terlepas pandang.. insyaallah, segala manifesto akan saya usaha kan untuk kebaikan bersama....terima kasih atas segala kepercayaan dari kalian.. insyallah, kami barisan MPP baru akan cuba yang terbaik untuk kebaikan semua pelajar.....:) GTG. nak bukak booth untuk cari pelapis2 baru kepimpinan PEER LEADERS.. segalanya untuk universiti tercinta:) 

take care!!

2 comments:

yorichan said...

hi nice blog & entri..saya follow ye

Anonymous said...

alia harge cafe mahalla...kate nk trunkan harga..?? huhu