DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jul 14, 2011

.CONVOKAKAK vs OURCARNIVAL.

ini la yang di namakan dilema. hukhuk. serabut sekejap rase nih. boleh pulak kan, tiba2 tarikh konvo kakak aku sama tarikh dengan karnival wanita 1UPNM yang aku organize bulan sembilan ni. uwaaaa!

bayangkanlah, dahla kakak ada sorang tu je, aku punya la dok excited nak tengok kak aku amik scroll beliau. aleh aleh, terbaca pulak post ni kat fb kak aku.


tengokla tu, SM SAINS KEMASYARAKATAN  hari apa, 3.30 petang on 23rd SEPTEMBER 2011.cun2 gila hari first karnival wanita tu, sobsob. sangat sedih ok!!

macam2 plan aku sekarang ni. tadi baru pas cakap tepon ngan kak aku. dia suh aku pegi jugak tengok dia grad ;((

antara tanggungjawab vs the only one kakak! allah, show me the way! 


vs



3 comments:

nurulasyiqin said...

balik sat the day before hari tu. then pas kakak ko amek skrol, at least bgmbr 1 family dpn dewan. satu pun jadi la. pas tu trus la balik semula.

itu cadangan ikut pandangan aku. sebab both penting. tapi tak salah rasanya cuba beri amanah sekejap pada orang lain, utk saat2 bermakna yang takkan berulang.

missalya hamed said...

uhukhuk. betui3. aku pun ter pikir cantu jugak yg.. aku balik sat kot. malam tu lari balik balik.. thanks babe ;)

suka ayat tu, saat2 bermakna yang xkan berulang ;)

nurulasyiqin said...

berkata mengikut pengalaman. :)

aku tak dapat bergambar dgn abg aku kat depan dewan. kelas, kalau tak silap aku. malam tu je aku dapat amek gmbr kat studio. tak lah ralat sgt.

There was an error in this gadget