DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Aug 12, 2011

.FIRST TIMERR =).


Dalam seminggu ni. So many interesting things,yg aku kira sesuatu yg baru buat aku
  • First time drive kereta sendiri. Bes ok? Nikmat dia lain. Yela. Beli pakai duit simpanan kot. Besnyaaa.. tq mama coz hadiahkan nama MAMA untuk kereta anakanda tercinta ini ;) pengalaman first bawak keta persona tercinta tu, SIGNAL meraba2. Heee. Selalu bawak atos signal belah kanan beb!
  • First time jugak jadi setiausaha untuk konvensyen,Konvensyen Pemimpin IPT Malaysia 2011. n first meeting is on the same day aku amik kereta baru kot. Tuan rumah meeting kat u aku pulak. Macam pengalaman kawan2 yang dari u lain, yang dorang 1st time masuk upnm yang ulu kem sg besi ni. Heee.
  • First time buat kek coklat yang dengan niat untuk dijual. Tak penah kot jual kek buatan sendiri, biasanya jual burger, spageti, nasi goring je kat gerai2 kat u. SOLD OUT paling tak tahan. Hehe Cuma komen membina, sedikit tawar pada keknya, topping coklat die just nice, hee~~ ok la wat kan
  • First time jumpa PM dalam jarak paling dekat, xsampai 4 kaki kot. I can see him so close from me ok! He is SOoo HANDSOMEE ok! ;)
  • First time lagi........ salam ngan datin seri rosmah mansor ok. ;) so best lah. Dapat sembahyang jemaah with PM n his wife.;)

  • Berbuka puasa di kediaman rasmi beliau.with the big crowd, mpp ada, anak yatim ada, student representative dari oversea ada, budak sekolah permata pintar ada.... Sooo the pengalaman lah! ;)
  • Another first time was, malam tadi berbuka puasa kat bangunan KPT. Bangunan baru kot. Cantik. Biasalah, bangunan kat putrajaya, standardlah kan ;) best . having a great time with kawan2 mpp there!
  • First time jugak. Ke ESSET bangi. Meeting macam nak gila kat sana 2 hari. Puasa2 ni. Takpe2. Allah maha adil, n maha mengetahui apa yg terbaik untuk hambanya kan. ;)
Dah takda first time dah...heh. tapi.....ada lagi, today is the first time i dapat umur 21st ;)
Selamat hari lahir untuk diri sendiri!!! ;)
Hajat hati lepas umur ni, semoga jadi alia yang lebih matang, xcepat melatah, xmengalah, xmarah2, jadi alia yang lebih baik dari tahun2 sebelum ni. Insyallah. 

ini jalan yang aku dah pilih, so aku harus hadapi. Dan lalui dengan segala apa kudrat yang ada. Dan percaya, allah takkan uji aku, melainkan ALLAH maha mengetahui apa yang terbaik untukku. Insyallah. (^^)

No comments: