DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jan 16, 2012

.BOTOL SEAMASTER JE :).

sukacita dimaklumkan. tabung2 saya telah penuh.Alhamdulilah :) 

semalam tengah2 tersedok depan tivi dengan mama, saje la kira duit2 tabung tu, mama pun join sama kira duit tabung mama.duit mama ada total dalam RM 80++, okla kan? hehe tau tak kira2 duit tabungku ada berapa? Ada RM180.00! : ) banyak kan??? eh, tipu,  ada RM178.60 je, kahkah lagi singgit empat posen mintak duit tabung mama :P :) tapi, still,  banyak kan ?? :) 

tak sia-sia menyimpan :) hari2 aku isi dari 5 sen sampai lah beringgit2. tambah2 pulak bila orang datang beli nasi lemak,  suka gila bila budak2 blok bagi syiling, makin meriah la weh tabung aku :) tima kasih la ye untuk warga srikandi yang budiman :)

nak tahu tak apa jenis tabung aku, 2 tabung botol air 500 ml jee , satu lagi tabung lawa sikit hadiah daripada dinner karnival wanita hari tu,heh, comel kan? (^^) sebelum ni tak penah rasa nak menyimpan syiling, tabung2 ni pun mula diisi, masa aku mula2 terima hidayah untuk menabung 2 bulan lepas.startnya, dari aku tengok rumate aku isi duit dalam botol air, aku rasa cam comel, terus rasa macam nak tiru, hari2 tengok tabung tu, makin semangat plak nak isi. ;) 




ni la contoh botol air yang aku tebuk jadi tabung tu, seamaster je kot. (ni gamba google bagi oke :P) simple kan? kan? so, sebenarnya, takpayahla nak tunggu nak dapat tabung lawa baru nak menabung k :P 

kepada yang belum start menabung tu. tolong la menabung. serius tak rugi weh! :) 

pssst! nak baca kisah orang pegi mekah dengan menabung? baca ni menabung ke mekah :)

No comments:

There was an error in this gadget