DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jan 8, 2012

. MY LOVE :) .

alya nurbatrisyia n alya nurfarzana :)
selamat hari lahir untuk ana yang ke 5 :) semoga jadi anak yang baik, bijak, pandai bawa diri, diredhai allah dunia dah akhirat :) kak pika sayang ana :)

untuk ayah, semalam ayah cakap, harini genap 28 tahun ayah masuk polis :) tahniah untuk ayah saya, thanks ayah sebab selalu buat kami bangga ngan ayah :)


ayahanda tercinta :)

*sayang family saya, tak terkata :') 

No comments: