DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Dec 19, 2009

..adeq yang comel..


comel x adeq aku ni?? tembam kn?? ni la adeq aku yang paling bongsu..hari ahad hari tu aku balik kampong, ada majlis cukur jambul adik aku ni la.. best sangat balik kampung ritu.. mandi sungai, kenduri kendara yang sangat meriah.. dengan masakan tok aku yang sememangnya mabeles! xyah nak panggil katering2 maa =))ni la sekitar majlis adik aku ni..



tgk lauk2 tu.. fuhh lapa2=))

nila pakcik yang tolong cukur2 tu.. hehh



ni adik sedara aku.. fitri.. sgt pandai cakap..=) and last skali gamba adik aku ya di cukurkan rambutnya.. hehh, tgk, comel x??tgk akak la weeehh=D sekarang ni dia baru taw, minum susu, tdo, senyum dan berak jew.. ish.. xsabo2 nak tunggu die besa la..kecik2 ni aku takot nak pegang, tulang dia lembut lagi..(betol ke?hehh..



comelnyee=P

ni gamba tisya and ana. sorang lagi adik aku yang maseh kecil.. die ni muka je nampak ayu, tapi, huh, nakal jugak ni.. lari sana sini, taw nak makan je, tgk badan die, baru nak masuk 3 tahun tu hehh.. pape pon.., thanx allah.. coz bagi adik2 yang comel2 begini.. seronok sebenarnya ada adik2 kecik ni.. =) kla daaa

No comments: