DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jan 6, 2010

kenangan dan tahun baru~~

sangat lama rasa x mengepost.first and for all, its not too late for me to wish, happy new year to all..2010. uh,sekejap je asenya, sekarang umo aku da 20, 20, ITS TWENTY~~ da besar da aku. da masuk alam dewasa. huhhu, dewasa ke?hehh

Cakap sal 2010 ni, 2009 aku xkan lupakan, sepanjang hidup kita, setiap apa yang kita akan buat, pengalaman lampau akan jadi pengajaran yang baik untuk setiap apa yang bakal kiata buat di masa mendatang.. tahun 2009 dah meninggalkan seribu kenangan yang manis+masam+pahit kat aku.. 

...MEMORY OF 2009....
  • Jan 09 aku baru2 lagi pindah masuk rumah aku yang tercinta kat lumayan yang aman damai ni.. masa mula dulu, tini, qilah anf didi still jadi housemate aku.. and yang paling penting, cik qieylah aku tu, jadi roomate and classmate tercayang aku time tu.. hehh
  • aku mejalani kehidupan sebagai sorang pelajar Asasi kejuruteraan pertahanan, hidup dalam hiruk pikuk kelas kj1,di samping kawan2 yang masyukk+ besh, rindu korg! t kite wat reunion kj1 ehh,hehhh
  • ada gak join triathlon masa asasi ni.. yang besnye.. leh join naik kl tower.. best.. naik tangga jep, hehh, bes bole tgk kl dengan usaha sendir, xnaik lip pon, muahhahaha.. walaupon x sepantas yang lain2, tapi, setiap kali aku tengok je kl tower, mesti aku cakap, " aku penah panjat tangga kl tower tu weh..!" hehh=P
  • aku selamat abiskan program asasi aku ngan pointer yang sangat mempuas atikan aku, thanx too maam2 + sir2  yang sempoi, yang banyak bagi tunjuk ajar kat aku,doakan kejayaan aku, sampai aku selamat abiskan asasi yang sgt best di upnm..=)esp, too maam herda yang sgt menginspirasikan aku tok berjaya jadi anak beseri y berjaya cam maam, thanx maam!!
  • cuti yang panjang bulan 5-6-7,  aku sempat kerja kat kedai makan ayah aku, yang sekarang dah disewa kat orang,.. banyak pengalaman aku belaja camana nak  urus kedai yang agak meletihkan..
  • time cuti jugak, aku sempat kira2 3 minggu kat sarawak, umah nenek mak 2nd aku.. layaaann gak ah, shoppink2, belajar budaya orang sana.. having a great + wonderful experiance there~~
  • awal bulan july, aku stat Degree aku kat UPNM jugak, kos civil engineering.. besh jugak kos ni..
  • aku join conference CRIMINALISE WAR kat PWTC.. sgat menginsafkan dan sangat berinfomasi... trying to do something for da world.. and always trying to a better muslimah..credits to zharif shafiq!=)
  • aku selamat habiskan 1st semester degree aku dengan result yang agak ok.. xdekan lagi, sangkut kat subjek lab aku.. betul2 bagi aku pengajaran.. jangan main2 ngan subjek yang dianggap remeh.. sebab satu subject.. impian nak dekan lagi.. berkecai.. aduusss, xpe2.. aku ambik sebagai pengajaran.. sesunggunya aku insan yang memang harus belajar dari kesilapan.....
  • tahun ni jugak.. aku masih benyawa.. bahagia bersama keluarga tersayang.. keluarga aku yang jadi tulang belakang aku selama ni.. kitorang dah x duduk kat parit buntar lagi.. dah pindah taiping..hope dat rumah baru akan terus kukuhkan kasih sayang antara kitorg sekeluarga..
  • wif my love.. mohd omar ibrahim zainul azmi.. tahun 2009 banyak kenangan suka+ duka antara kita.. banyak tempat kita dah pegi sama2.. hope u will always be my side, for yesterday, today, tomorrow, n ever yep... thanx to you dear..
  • end my year, by spending my time wif my housemates, daf, bella, naz, ekin, and bebeh..tengok melodi terhangat 2009, hahahahaha hope nex year will be a better year for all of us k..
tu la antara memory 2009~~ antara kenangan dan tahun baru.. hari ni adalah permulaan untuk esok! n i am hoping  4  better day of tomorrow! =)



No comments: