DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jan 9, 2010

bufday adik kecil

semalam, 8 januari 2010, bufday adik aku yang baru nak masuk 3tahun..alya nurfarzana abdul hamed.. sangat rindu kat dia.. sebulan cuti semester sem I ritu, hari2 aku ceria dengan ada nya adik aku ni.. rindunya..=( nak wish jugak kat dia walaupun dia xfaham apa aku cakap.. hehe.. dia baru masuk tiga tahun, tapi dah mula masuk sekolah tadika coz kat umah aku, sapa nak jaga die ngn bb? mak ayah aku keje..diorg sgt comel walaupun kadang boleh jadi sgt nakal.. bulan dua ni baru plan nak balik umah.. jumpe family tercinta.. huh.. rindu sgt..=(






happy birthday ana..
kak pika sayang ana..=)

No comments: