DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jan 9, 2010

nauzubillahhiminzalik..

semalam jugak.. aku dapat satu berita dari mama aku.. berita yang sangat mengejutkan.. cerita kurang baik untuk semua ahli keuarga aku.. harap sgt xjadi kepada adik beradik aku.. ya allah.. jadikanlah kami anak2 yang soleh dan solehah kepada mama, ayah dan juga ibu ku ya allah.. lindungilah kami dari perkara2 yang boleh mengaibkan nama baik keluarga kami.. suci kan lah hati2 kami..sesungguhnya kami takut ya allah.. semoga keluarga kami diberkati mu di dunia dan akhirat.. amin..amin ya robbal alamin..

No comments: