DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jan 26, 2010

.. bantu orang lain untuk bantu diri sendiri =)..

Weekend baru2 ni,Aku selamat berkampong jap kat DE Palma Hotel Ampang KL.. ada program NDUM PEER SKILL WORKSHOP.. layan gakla.. best, banyak pengisian aku dapat, belajar sesuatu untuk tolong kawan2 kat u, insyaallah,. ada kusus kemahiran, komunikasi efektif, LDK yang best dengan ahli kumpulan y sempoi~~ huhu..malas nak becerita panjang, coz sok aku bakal menjalani satu hari yang panjang kat u aku,sampai malam kot huh, siap ada quiz DE n quiz military law agi.. haiyarkkkk=(( layan jela gambo2 kat bawah nih =)


gamba kat lua bilik aktivi kitorang..


berposink santek dengan DR Wan Marzuki Wan Jaafar, pensyarah UPM, sangat sempoi, menyebabkan aku x tido sepanjang ceramah beliau.. banyak gile pengalaman kat lua negara yang beliau ni dah g, yang die share ngan ktorang,  untung gak jadi orang pandai bercakap + bagi motivasi cam beliau ni, komfom gaji banyak gile, suke2=))


kui3, posink kat lobi DE Palma Hotel bersama dua orang bilik aku yang budak gemok, in n salwa, hehe=P


makan!! huhu, makan sangat best, macam2 aku makan, hilang la jap proses2 diet mendiet huhu=)
 

gamba2 time tengah aktiviti kumpulan, sempat g berposink, sorang2 eh, huhu atas ni ahli group aku, intan, taufik, kak pini, kak aj, yang xda lam gambo, syed, nisa, mazhar, qilah, kak zati.. (eh ada sape2 aku ttgal ke eh?? pelupe lol..hehh=P )
 
 

orang2 kuat peers, mazhar president, cik shah penasihat, prof mahzum penaung.. =) HICOM lain, tn ali n tn najib timbalan, s/u ewa n kak diba, bendahari ekin, p.r.o xpasal2 aku kne jadi ngn afiq,siapakah? hehh.. diorang cakap coz aku banyak cakap( betul ke? aku rase aku sangat pemalu dan pendiam (?) errkk?!) hehehe

wajah2 keletihan selepas 2 hari bekampong bersama=))
banyak g gamba ekceli.. tapi ni je yang sempat upload=), best sgt.. banyak pengalaman.. thanx cik shah, coz percaya kat kitorang, xkena bayar sesen kot nih hehe.. kla! sok kelas full weh~~~adios amigos.. assalamualaikom!!

No comments: