DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Mar 31, 2010

perlu ke masa untuk kita melakukan perubahan diri kepada yang lebih baik?

Assalamualaikum, salam, dan salam sejahtera..

Hari ni aku jalani hari aku dengan penuh rasa kerinduan pada keluarga tercinta..rindunya.. allah saja yang tahu.. las week baru aku plan nak balik jugak rumah walau apa pun jadi dis week.. tapi sayang, sekali lagi kehidupan aku sebagai seorang mahasiswa UPNM,menuntut aku untuk sekali lagi mengorbankan masa cuti aku.. Sabtu n ahad ni,aku ada aktiviti peers, dengan usahasama MPP, ada satu program STUDY HARD STUDY SMART..layan jelah..

rindu family aku
uwaaaa='((

No comments: