DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Apr 2, 2010

separuh jiwaku pergi..

Assalamualaikum, dan salam sekian jenis salamm..

Singgah jap jenguk2 entry-entry baru yang ada kat dalam dunia blogger yang kadang bley buat aku hanyut sekejap ni..=))

sekarang aku keseorangan dekat libry upnm yang aman damai, dengan ketiadaan abang2 asykar disekeliling,heh.. niat di hati, asalnya datang nak buat research sket pasal report construction site visit yang pasal guard room depan upnm ni,tetapi, kemalasan melanda jiwa sebentar~~ hehe=P

emm...hurmm.. sebenarnya,.. aku masih sedih + marah + kecewa + terkilan lagi dengan diri sendiri.. ntahla, aku pon xsure apasal aku boleh blur sangat pagi tadi.. macam ni.. pagi tadi, aku nak buat keje de@math aku, but then, setelah 4 jam berlalu, aku still xdapat buat, even soalan yang ada bukan banyak pon, 2 je..! 2! adoi......... malunya kat bf tercinta yang setia disisi,cik omar ibrahim,... beliau berada disebelah  aku pon, aku rasa sangat kompius, apasal lah aku boleh jadi teramat blur!huh...=( dahla kena marah pagi tadi....terinsafla sekejap...=(

 
sekarang ni pon...rasa marahnya kat diri sendiri... malunya kat u sayang.. tuhan je tahu...hurm... ntahla.. adakah disebabkan aku terlalu malas? xconcentrate masa belajar? aku pon kompius dah... aku rasa kat kelas aku concentrate je.. cuma biasalah kadang2, otak singgah la g indon jap.. london jap.. hehe.. hurmmmm...final dahla nak dekat dah.. aku boleh selamba badak air bermain2 lagi..haiya.. ke.. sebab aku dah lama xbalik rumah.. ya allah.. serius xtipu, rindu gila kot kat adik2 aku yang comel2 tu..;( 


tiba2...mood da hilang.. pergi bersama kerinduan..
till then..
missalyamissherfam..=(

No comments: