DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Apr 13, 2010

sehari-hari di taiping..

Assalamualaikum dan salam segala salam~~

atas ni gamba baby baru family saya yang da besar+comel macam kakak2 die=) firstly,ingin saya jelaskan, entry ini mempunyai beberapa ayat2 keseronokan yang melampau,kerana saya memang tengah seronok, ok? =) setelah sekian lama xbalik, and menanggung kehomesickan selama-lama sebulan lebih hari tu, aku berjaya sampai rumah.. seronok sangat weh boleh balik.. jumpa adik2 yang comel2+ kakak aku pon turut mencutikan diri die, coz die pon study week gax sekarang.. weeehaa~~ syok2! heh=)

rindu yang bersarang akhirnya telah berjaya dilunaskan..rindu nak makan dengan banyak+sedap! rindu nak tidor atas katil queen aku yang cantek +bes! rindu nak main2 bersama adik2 kecil yang comel! rindu nak jumpa ayahanda tersayang!=) sume dah dilunaskan!ni gamba2 keseronkan di taiping, berjalan2 di ts + tesco, makan2 di doli, haruslah seronok! =)


terbawa-bawa perasaan seronok saya, menyebabkan saya gagal untuk menghadirkan diri ke kelas intro elec, construction techno n kelas military law malam ni, hehe.. actually, rasa besalah sgt, coz sememangnya ak sorang budak yang xpenah ponteng kelas + sangat baik bai(heh=P).. tapi ntahla, bila da balik umah ni, rasa malas gila na balik kl, tambah pulak exam aku stat paper etnik nex week rabu.. memang aku da plan da cuti study week ni nak balik umah, moral bai balik uma ni! heh..ermm..kalau aku balik pon, mau gila aku dok uma tu,macam in n anis yang hampir gila akibat kebosanan kat lumayan tu dok mah ada gak semangat2 ni=) hehe.. hmm apapun, sorry to my beloved lecturer, maam hapsa n maam chew, sebab saya xdapat datang kelas maam.. nanti saya jumpa maam masa saya datang u nanti k.. n saya akan belajar apa y saya ttgal dengan mun=)
hari rabu ni dah nak balik kl, huwaa!=( hidup memang perlu pengorbanan.. next week dah start final exam, serius cuak..! pape pon, pray for my best, my sisters.. hope kami semua berjaya dapatkan kejayaan yang kami impikan.. insyallah=) have a great day then!-lya-







No comments: