DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Jul 8, 2010

.juniorr.

salam
 :)

dah lama xupdate blog, busy gilos!sekarang, rehat2 kat bilik gerakan, curi2 update cite kat blog + facebook heh las week pegi kusus fasilitator, rabu sampai jumaat, sabtu prepare tuk junior masuk, ahad sampai sabtu ni, busy ngan MINGGU HALUAN SISWA 2010.. tugas yang berat jugakla nak handle budak2 ni.. dahla strength fasi ada 45++ je, nak handle 800++ student, adeh~~~

bayangkan kepenatan + kelelahannya, tapi aku xkesah pon sebenanya, fun jugak jadi fasi budak2 ni, rasa seronok sangat, at least leh hilangkan kerinduan kat adik2 kecil comel kat umah tu, dah anggap budak2 ni macam adik2 sendiri da.. :)

sepanjang MHS ni, aku jadi LO, atau lebih senang lagi pengiring penceramah n fasilitator group LDK untuk group 1.. keje LO ni, xla susah sangat, just take care kan penceramah2 yang ada, n kadang2 round dewan, jadi penyampai hadiah tuk event semalam Dato Seri Zahid Hamidi datang, n harini pulak Timb Menteri KPT pulak datang.. then, jadi fasi LDK lagi la enjoy, aku kena handle 29 orang student sorang2, tapi so far, alhamdulillahla, coz aku dapat junior2 yang sporting n xbanyak karenah, best2!! :)

walaupon burn cuti seminggu, xleh kua jalan2, xleh luangkan masa ngan orang2 tersayang lama2, tapi, segala pengalaman sepanjang minggu ni, memang sangat berharga, macam2 aku belajar.. kla, next time update lagi :)
take care! tata~

No comments: