DEAR VISITOR,


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bermakna aku yang terbaik dalam kalangan kamu. bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya akan dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan." - Hassan al Basri

Kita usaha yang terbaik, Semoga Allah terima amal-amal kita =)

Sep 26, 2010

.busybusybusy.

This lately, saya sangatlah sebok, n sangatlah malas nak bukak laptop saya yang lawa ni. then jugak, krisis n konflik dalaman diri n kawan2 tu biasalah kan. fb pon dah banyak gosip n cite terbaru member2 xdapat update.adeh. 

saya sihat saja sepanjang minggu2 ni. cuma sejak 1st day balik kembali ke upnm ritu. tibe2 diserang selsema yang xbaik2 sampai sekarang! uwaaa. dugaan mungkin,.

Esok pagi2 kena hanta asgmen SS, test STRATEGICS STUDIES, test GEOMATICS, petang kena hanta outline english. rabu test OPERATIONAL RESEARCH. uwaaa. study sy sangatla perlukan perhatian!

8,9, 10 october ni pulak, ada convofest kat u saya.sangatlah xsabar2 nak menjual, nak curahkan segala idea otak gila meniaga yang ada ni. heh. macam2 dalam kepala otak sekarang lah!

apa2 pon, study is my priority after my family :) rindu kot kat adik2 comel2 n family kat uma tuu! 

wish me all the best!

TAKE CARE SEMUA! :)

1 comment:

Anonymous said...

Condivido pienamente il suo punto di vista. Buona idea, sono d'accordo con lei.
Assolutamente d'accordo con lei. Si tratta di qualcosa di diverso e l'idea di mantenere.